نوشته شده توسط : mehran

خرید و اطلاع از قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا

گن ساعت شنی تاپی این روزها نه تنها در بین خانمهایی که رژیم دارند بلکه برای خانمهای شغلی که به راحتی وقت لازم را برای طی کردن رویه های دیگر و خسته کننده تر برای رسیدن به ظاهر مورد نظر خود ندارند ، وزوز هستند.

این اتفاقات ظاهراً عجیب و غریب در واقع مرحله تکاملی بعدی از کرست های قدیمی لاتکس است که اگر برای مدت طولانی پوشیده نشوند ، نه تنها ناراحت کننده نبود بلکه بلکه به طور بالقوه خطرناک نیز محسوب می شد. از طرف دیگر با شکمبند ساعت شنی ، خطرات به حداقل رسیده است در حالی که مزایا ده برابر شده است. از این نظر ، بگذارید ده نفر از بهترین مربیان کمر را که بازار در این مقطع زمانی ارائه می دهد ، داشته باشیم.

 ساعت شنی ساخته شده با 70٪ نایلون با کیفیت بالا ، 30٪ الاستن و روتختی مش 2 لانه ،  زنان دارای یک بند ناف ساخته شده از پنبه 100٪ است ، برخلاف اکثر لباسهای زیر کمر.

مجهز به بستن الاستیک ، این لباس زیر شکل دهنده بدن ، پشتیبانی محکم و محکم را فراهم می کند ، لاغر و فشرده سازی شکم را به طور طبیعی ایجاد می کند. به لطف گن ساعت شنی  اصل منحصر به فرد خود که از جنس سیلیکون ساخته شده است ، در جای خود باقی می ماند و در طول روز نمی چرخد.

قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا

قطعه ساز کمربند لاتکس کلمبیایی  تاثیر گن ساعت شنی یک بدن بزرگ و با دوام است که به هنگام پوشیدن فوراً 3 اینچ از کمر شما را کاهش می دهد. با تشکر از استیل محکم و استحکام انعطاف پذیر ، کمک می کند تا پشتیبانی و همچنین تصحیح وضعیت بدنتان فراهم شود.

علاوه بر این ، بسته شدن 3 قلاب امکان تنظیم آسان اندازه را بسته به شکل شکم شما فراهم می آورد. با ارائه فشرده سازی و فشار ، این مربی کمر را می توان به دلیل کاهش وزن و لاغری یا برای دادن فرم بدنه ساعت شنی که به دنبال آن بودید ، پوشید.این لایه بیرونی با یک لایه داخلی ساخته شده از پنبه نرم و با کیفیت بالا ساخته شده است و از مواد لاتکس قابل اطمینان ساخته شده است که فشرده سازی بهتری دارند و شکل ساعت شنی مورد نظر شما را به شما می دهند

خرید حضوری گن ساعت شنی

دارای 26 استخوان فولادی با درجه عالی ، بهترین مارک گن ساعت شنی  برای کاهش وزن ، کمربند زیبایی در شکل بدن است که می تواند برای اهداف لاغری نیز پوشیده شود. از جمله 20 استخوان مارپیچ ساخته شده از فولاد ، 4 میله فولادی که پشتیبان را پشتیبانی می کنند ، و 2 میله فولادی که در مجاورت نیم تنه قرار گرفته اند ، وجود دارد و این گن ساعت شنی جلیقه ای اصل  محکم همچنین با یک بند ناف بلند وجود دارد که در قسمت عقب قفل می شود.

مرکز پخش گن ساعت شنی به لطف ساخت مواد باکیفیت ، دارای چهار لایه پارچه شامل دو لایه پنبه و یک لایه میانی است که برای ارائه پشتیبانی اضافی لمینیت شده است. ایده آل برای پوشیدن در طول فعالیت های تناسب اندام ، تمرین کمر ، لاغر شدن شکم و شکم ، کاهش وزن و فراهم کردن پشتیبانی از کمر ، این کرست آموزش کمر نتایج مؤثر و چشمگیر را سریع ارائه می کند.

خرید حضوری گن ساعت شنی

آیا می خواهید بهترین بررسی گن ساعت شنی ارزان قیمت را جستجو کنید؟ آیا می خواهید بدانید بهترین گن ساعت شنی لاتکس شما چیست؟

در مربی کمر شما خودمان مربیان کمر را تست می کنیم و نظر خود را در مورد خوب و بد مربیان کمر می گذاریم ، انواع پوشاک را در دسته بندی های مختلف قیمت پوشش می دهیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات خاص آموزش کمر ، نظرات مربی کمر را در زیر بخوانید.

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای: یک پوشاک است که با ارائه سطح بالایی از فشرده سازی ، میانی باریک تری به شما می دهد. این قطعه shapewear از شرکت کلمبیایی Vedette در رنگ های مختلف از جمله مشکی ، صورتی و آبی در دسترس است.
وسط وسط را صاف می کند

این گن ساعت شنی در کلمبیا تولید می شود و مواد مورد استفاده شامل لاتکس ، پنبه ، اسپندکس و نایلون است. بسته شدن قلاب و چشم در مرکز قسمت جلویی گزینه تنظیم سطح فشرده سازی روی بدن را به شما می دهد. استحکام فلزی قرمز ، پشتی شما را پشتیبانی می کند و به شما در حفظ وضعیت مناسب کمک می کند ، در حالی که تقویت فلز نیز باعث می شود تا وسط شما را شکسته کند. مربی 103 کمر ودته والری از لگن به سمت زیر بغل می رود.

پارچه این کمربند کاهش دهنده کمر از کشش و حافظه ای شکل برخوردار است به گونه ای که به زیبایی در بدن شما جای می گیرد.

حکم ما - ودته والری 103 مربی دور کمر

کمربند فشرده سازی کمر Vedette Valerie Firm کمربند 103 یک مربی با کیفیت بالا و کمر است که با ارائه سطح بالایی از فشرده سازی میانه شما را صاف می کند. به نظر می رسد اولین باری که مایلید این عینک های کلمبیایی را بپوشید ، بسیار کوچک به نظر می رسد. اگر نمی خواهید افراد دیگر آموزش کمر را ببینند ، لباسهای خیلی نازک نکشید. در کل ، این یک مربی کمر با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب است.

سفارش شکمبند ساعت شنی به صورت اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()