گن های اصلی ساعت شنی کلمبیایی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا 09386932322
نوشته شده توسط : mehran

گن های اصلی ساعت شنی کلمبیایی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا 09386932322


گن ساعت شنی کمری ، کمری HMS GR220 از نئوپرن و پلی استر ساخته شده است ، اگر می خواهید در شکم لاغر شوید ترکیب این مواد بسیار مفید است. در طول فعالیت بدنی ،  گن ساعت شنی ارزان گرمای تولید شده را به دام می اندازد ، پوست شکم را گرم می کند ، متابولیسم را تسریع می کند و لایه چربی زیر  گن ساعت شنی برای زیر لباس مجلسی  را می سوزاند. از ویژگی های مکمل کمربند کمری GR220 ، شکل نوری شکل یک زن است که پس از استقرار ، کمر را در ناحیه باسن باریک می کند و در عین حال بر قفسه سینه تأکید می کند.
استفاده از  گن ساعت شنی مردانه به لطف نئوپرن بسیار دلپذیر و راحت است. مدار GR220 را می توان به چندین طول تنظیم کرد. بستن با استفاده از 13 قلاب انجام می شود ، که در 3 ردیف (اندازه XXL) یا 5 (اندازه L) ردیف قرار دارد. این سیستم اتصال اتصال محکم کمربند GR220 را تضمین می کند و در عین حال به دلیل توزیع مساوی نیرو بین قلاب های جداگانه ، از یک عمر طولانی اطمینان حاصل می کند. طول جداگانه گن لاغری شکم و پهلو کمر را در جدول زیر توضیحات پیدا خواهید کرد.

کاهش نخود را تقویت می کند: کمربند لاغری که کاهش وزن را در مدت زمان کوتاه امکان پذیر می کند و به شما امکان می دهد به سرعت شکم صاف را بدست آورید و از آن بهره مند شوید.
مواد تشکیل دهنده عمدتا از نئوپرن (بدون لاتکس) و نایلون ، مواد با کیفیت بالا: کشش ، سبک بودن ، مقاومت در برابر سایش. تمیز کردن آن با پارچه مرطوب آسان است.
اندازه جهانی:  گن لاغری ساعت شنی متناسب با اکثر اندازه ها (90 20 20 سانتی متر) و به راحتی کل شکم شما را می پوشاند.
تمیز کردن آسان: بعد از استفاده گن ساعت شنی تاپی خود را درون آب قرار دهید تا عرق آن برطرف شود و بگذارید بعد خشک شود.
مناسب برای آقایان و بانوان. از عضلات پشت ، شکم پا پشتیبانی می کند.

شکمبند ساعت شنی در اطراف شکم بسته می شوند تا قسمت وسط تنه شما را فشرده کنند. هنگامی که در هنگام ورزش پوشیده می شوید ، منطقه شکم را فشرده می کند و باعث تعریق می شود ، که ممکن است به سوزاندن چند کالری دور کمر کمک کند. وقتی کمربند را برمی دارید ، شکم معمولاً به شکل طبیعی خود برمی گردد.

این  گن ساعت شنی اصل کاهش وزن به حفظ وضعیت خوب بدن و تقویت هسته شما کمک می کنند. با این حال ، آنها فقط می توانند به برنامه کاهش وزن موجود شما کمک کنند و در واقع به خودی خود چربی نمی سوزانند. در اینجا ، تعدادی از بهترین قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا  را برای کاهش وزن ذکر کرده ایم تا به شما در انتخاب صحیح کمک کنند.

تاثیر گن ساعت شنی ساخته شده از نئوپرن برای کمردرد بسیار مناسب است زیرا از کمر پشتیبانی می کند و از آسیب دیدگی در طی یک تمرین سنگین جلوگیری می کند. پارچه سوراخ شده آن باعث تنفس و راحتی پوشیدن می شود. کمربند اسپندکس قابل کشش تضمین می کند که محکم در اطراف کمر نگه داشته می شود ، در حالی که فشرده سازی مضاعف آن بهترین تناسب را به شما می دهد.

از دست دادن چربی های شکم پس از به دنیا آوردن کودک دشوار به نظر می رسد. اما با کمک مربی دور کمر ، تلاش برای رسیدن به این رقم ساعت شنی غیرممکن است. این مربی دور کمر ساخته شده از لاتکس فشرده سازی بالا ، دارای بسته شدن جلوی قلاب و چشم است و متناسب با کمر و راحتی شما قابل تنظیم است. نه استخوان فولادی اطراف زیرین به حفظ وضعیت خوب بدن کمک می کند.

خرید حضوری گن ساعت شنی، ساخته شده از پارچه نئوپرن تک لایه 2 میلی متری ، می تواند شکم شما را فشرده کرده و به تقویت روند کالری سوزی کمک کند. این می تواند از ماهیچه های شما پشتیبانی کرده و آنها را گرم نگه دارد تا از خستگی و آسیب بعد از تمرین جلوگیری کند. این یک تنش مناسب را ایجاد می کند تا بتوانید به راحتی عرق کنید و می توانید از آن برای تمرین یا لباس منظم استفاده کنید



با پنج استخوان تقویت شده از اکریلیک در داخل  بهترین مارک گن ساعت شنی ، برای ایجاد بهترین پشتیبانی از کمر طراحی شده است. همچنین به بهبود وضعیت بدن و کاهش احتمال آسیب در حین تمرین کمک می کند. پارچه برای تنفس و راحتی هنگام پوشیدن سوراخ می شود. به اندازه کافی پهن است که می تواند کل شکم شما را بپوشاند.

طرفداران:

فشرده سازی مضاعف برای جمع شدن موثر کمر
مواد ضخیم برای تولید گرما و تولید عرق
به تسکین کمردرد ناشی از بد وضعیتی بدن کمک می کند
به صاف شدن چربی های شکم پس از بارداری کمک می کند
مناسب برای جراحی شکم ، کشیدگی شکم و غیره

نئوپرن با کیفیت عالی که برای ساخت این  مرکز پخش گن ساعت شنی  استفاده شده است ، شما را در حین ورزش بدنی راحت نگه می دارد. به نرمی جا می گیرد و می توان آن را به راحتی زیر لباس پوشید. نه استخوان داخلی استیل آن به پشت و شکم شما پشتیبانی مورد نیاز را می دهد ، در حالی که به طور موثر کمر را فشرده می کند.

این  گن ساعت شنی جلیقه ای اصل با بندهای Velcro قابل تنظیم دو برابر و مواد قابل کشش می تواند به شما در تلاش برای داشتن اندامی زیبا کمک کند. چهار استخوان تقویت شده با تثبیت ستون فقرات به حفظ وضعیت خوب بدن کمک می کند. و مواد نئوپرن این اطمینان را به شما می دهد که در سالن ورزشی به راحتی عرق می کنید.

طرفداران:

به اندازه ای پهن که کل شکم را بپوشاند
طراحی دو لایه تناسب اندام را ایجاد می کند
مواد سوراخ دار و فاقد لاتکس
افزایش فعالیت حرارتی باعث تعریق می شود

دیگر نگران لیز خوردن  قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای  اصلاح کننده از کمرتان نخواهید بود ، زیرا سطح ضد لغزش نئوپرن و Velcro تناسب محکم و راحتی را تضمین می کنند. گن ساعت شنی  می تواند به اصلاح و حفظ وضعیت بدن کمک کند ، در حالی که پارچه انعطاف پذیر باعث عرق کردن شما در طول تمرین می شود.

گن ساعت شنی ارزان قیمت باریک عرق از مدتها قبل در بازار کاهش وزن وجود داشته است و شرکت های فروشنده این  گن ساعت شنی لاتکس  ادعا می کنند که به شما کمک می کند تا بلافاصله باریک به نظر برسید ، برای از بین بردن چربی شکم نیز به کاهش وزن ، کالری سوزی ، حمایت از شکم و عضله پشت که ممکن است کمر درد را کاهش دهد ، دمای بدن را افزایش می دهد تا عرق را افزایش دهد.




سفارش گن ساعت شنی ارزان قیمت  اورجینال با لاتکس 100 درصد

خرید تی شرت هات شیپر با لوگو مخصوص هات شیپر فراموش نشود





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: